Ofis: 0(212) 550 90 44            Mobil: 0(530) 222 91 44-45

Tanıtıcı Animasyonu Nasıl Kullanabilirsiniz Rehberi

Tanıtıcı Animasyonu Nasıl Kullanabilirsiniz Rehberi

İşiniz için yaptırdığınız tanıtım animasyonunuz var ya da sahip olmayı düşünüyorsunuz. Fakat daha sonra ne yapmalısınız? Nereye koymalısınız? İyi sonuç verdiğini nasıl anlayacaksınız? Animasyon nasıl kullanılır tam olarak bir fikriniz yok. Bir çok firma videolarını yüklerler ve mucizevi sonuçlar almayı beklerler. Fakat bu kadar basit değil. Tanıtım animasyonu, en optimum sonuçları elde etmek için diğer pazarlama araçları gibi ölçülmeli ve analiz edilmeli. Size pazarlama hedeflerinize uygun olarak animasyonunuzu nasıl kullanmanız gerektiğini anlatmak istiyoruz.

Girişimci, pazarlama uzmanı, CEO, işletme sahibi iseniz, bu rehber sayesinde, akıllı pazarlama kararları alabilecek ve tanıtım animasyonunuzun tüm potansiyelini kullanabileceksiniz.?

Tanıtım Animasyonunu Nereye Yerleştirmelisiniz?

Websitenizin Anasayfası

Videonun anasayfanızdaki konumu çok önemlidir. Ziyaretçilerin çoğu sitenin alt kısımları açmamaktadır. Videonuzu mümkün olduğunca üst kısımlara koymalısınız ( siteniz açılınca görünen kısma). Ziyaretçiler sitenize geldiğinde videonuzu görmeli ve oynat tuşuna basmalılar. Bunu kolaylaştırmalısınız. Fakat kullanıcılarınıza direkt yönlendirme yapacak ok gibi görsel materyallerle yönlendirmeye çalışmayın. Ayrıca oynat butonunun iyi yerleştirilmiş, iyi büyüklükte ve videonun içinde olmasına dikkat edin. Ayrıca son olarak videonuzun alt kısmına sosyal paylaşım butonları eklemeyi unutmayın. Animasyon nasıl kullanılır sorusunun ilk cevaplarındandır.

Tanıtım animasyonu oluşturmak heyecan verici bir süreçtir. İşinizin mükemmel bir şekilde animasyon yapılmış halini görmek tatmin vericidir. Artık böyle bir aracınız var, şimdi ne yapmalısınız?

Önemli bir duyuru! Tanıtım animasyonuna sahip olmak ile pazarlamak iki farklı şeydir. İş dünyasında gördüğümüz en büyük hatalardan biri videonun tanıtımı ve dağıtımına yeterli önem verilmemesidir. Yeni tanıtım animasyonunu mümkün olduğunca çok dağıtmalı, çok kişiye erişmelisiniz. Fakat nereden başlayacaksınız? Merak etmeyin, okumaya devam edin.

Animasyon Nasıl Kullanılır?

İşte tanıtım animasyonunuzu yayınlayabileceğiniz en iyi yerler listesi:

SOSYAL MEDYA

Yeni tanıtım videonuz için basın açıklaması – haberi oluşturun. Videonuzun etkisini arttırmak için kullanabileceğiniz tüm medya kanallarını kullanın, aynı anda yayına verin. İşte bu şekilde insanlar hakkınızda konuşmaya başlar. Tanıtıcı animasyon nasıl kullanılır en iyi burada öğrenirsiniz. Basit, ekonomik, kullanımı kolay olan sosyal medya pazarlama kampanyanızda mutlaka olmalıdır. Kulaktan kulağa yayılan ve fenomen bir video olmak için Youtube, Twitter, Linkedin, Pinterest, Google + gibi platformları mutlaka kullanın.

Airbnb hikayesini animasyon ile anlatmayı tercih etti ve harika sonuçlar doğurdu.

Airbnb, Wall and Chain, nominated for a Webby Award!

We're proud to have been nominated by The Webby Awards for our Airbnb short, "Wall and Chain"! Check out the other nominees and cast your vote here: http://bit.ly/webbyairbnb.

Psyop paylaştı: 14 Nisan 2015 Salı

Buradan animayonu pazarlama için nasıl kullanabileceğinizi anlatan harika bir makale var. Okumanızı tavsiye ederiz.

BASIN YAYIN

Neredeyse bütün sosyal medya kanallarının ücretli reklam seçeneği bulunmaktadır. Bu seçeneği videonuzu kolayca geniş kitlelere göstermek ve yaymak için kullanabilirsiniz. Hedef kitlenize uygun şekilde bütçe ayırabilirsiniz.

BLOG

Blog’unuza videonuzu ekleyin. Sadece sıradan yazılara göre daha fazla ilgi görmeyecek ayrıca Google gibi arama motorlarında daha fazla bulunacaksınız. Çünkü video olan sayfalar olmayanlara göre ziyaretçileri 8 saniye ile 2 dakika kadar daha fazla tutuyor. Google ziyaretçilerin daha fazla zaman geçirdiği sayfalara önem verir ve SEO açısından öne alır. Ayrıca organik arama sonuçlarında bir video yazıya göre 53 kat daha fazla bulunma şansına sahip.

NEWSLETTER – MAIL ABONELİĞİ

Eğer email pazarlamadan daha farklı ve daha etkili bir çözüm arıyorsanız, tıklanma oranlarını %300 arttıran yöntemi kullanabilirsiniz. E mail pazarlama yaparken, mailinize bir video eklediğinizde sonuçlar çok daha iyi olmaktadır.Ayrıca malinizin başlığında “video” kelimesini kullanmanız bile mailin açılma oranını %13 arttırmaktadır.

ÜCRETLİ REKLAMLAR

Ücretli reklamların en büyük faydası sonuçları hemen görebilmenizdir. Organik şekilde birkaç ayda elde ettiğiniz trafiği ücretli reklam vererek anında elde edebilirsiniz. Hızlı sonuçlara erişirsiniz. Bu sayede pazarlama stratejinizi test etmiş olursunuz.İzlenme başına, sosyal medya tanıtımları sayesinde potansiyel müşterilerinizin tepkilerini ölçebilirsiniz. Bu sayede ödediğiniz birim başına elde ettiğiniz faydayı analiz etme şansınız olur.

YARATICI OLUN

Tanıtım animasyonunuzun her paylaşım ve tanıtım fırsatını değerlendirin. Sizinle aynı alanda olan, benzer sektör ile ilgili yazan bloggerlar ile temas kurun. Kendi ağlarında ya da bloglarında videonuzun yayınlamasını rica edin. Bunun gibi yeni fikirler üretmek için beyin fırtınası yapın. Eğlenin ve yaratıcı olun!

Artık Bir Tanıtım Animasyonunuz Var.

Şimdi Websitenizin Ziyaretçilerinin Sayısını Ve Satışlarınızı Nasıl Attıracağınızı Düşünmenin Vakti.

Bununla yüzleşelim, insanlar durduk yere tanıtım animasyonunzu bulup izlemeyecek. Onlara bu konuda yardımcı olmalı, yol göstermeli ve izlemelerine teşvik etmelisiniz. Googl gibi arama motorları videonuzu “okuyamaz” bu nedenle videonuzun açıklama kısmında kullanacağınız metinler/yazılar oldukça önem kazanmaktadır. Fakat bunu nasıl yapacaksınız? Youtubei vimeo, wista gibi video paltformlarına animasyonunuzu yüklediğinizde Video SEO nuzu iyi yapmanız gerekiyor. Teknik detaylar animasyon nasıl kullanılır için en önemli etaplardandır.

İşte Bazı Önemli Yöntemler:

Başlık – Videonun Adı

Videonuzun adınını “başlık” olarak düşünün. Başlıklar izleyicilere videonun içeriği hakkında genel fikir verir. Videonuzun açıklama başlığını yazarken doğru anahtar kelimeleri kullandığınızdan emin olun. İşte izlenmesi gereken bazı genel kurallar:

  • Videonuzun başlığınıza açıklayıcı ve uyumlu anahtar kelimeler ekleyin.
  • Başlıkları kısa ve öz tutun. Bizim tavsiyemiz 66 karakterden daha az olması yönünde. Çünkü Google arama sonuçlarında daha uzun başlıkların son kısımlarını yok ediyor.
  • Başlıklarınızın güncel ve ilgi çekici olmasına dikkat edin böylece zaman geçtikçe bile kişilerin dikkatini çekmeye devam etsin.

Videonun Başlığında Yapılmaması Gerekenler:

Kişileri, videoyu izlenmesini sağlamak amacıyla kandıran, içerik ile ilgisiz başlıklardan uzak durun. Böylesi bir durumda videonuzun izlenme süresi düşecek ve videonuzun sırası gerilere gidecektir.

Devamı gelecek…

Share this post
  


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.