Ofis: 0(212) 550 90 44            Mobil: 0(530) 222 91 44-45

Animasyonu İşiniz İçin Nasıl Kullanmalı?

Animasyonu İşiniz İçin Nasıl Kullanmalı?

Animasyonu İşiniz İçin Nasıl Kullanmalı

Her çeşit formda, şekilde ve boyuta gelen, elle çizilmiş tekniklerden tutundan da grafikli tekniklere kadar her türde bulunabilen animasyonlu videolar yükselişe geçmiş durumdadırlar. Herhangi bir video pazarlamanın en önemli yanı hikâyeyi anlatmaktır . Animasyonlar bunu pek çok marka için yapmak adına oldukça popüler hale gelmişlerdir. Bu kadar seçenek var iken, hikâyenizin en iyi bu şekilde anlatılacağından nasıl emin olabilirsiniz? Animasyon nasıl kullanılmalı sorusuna cevap verelim.

‘Görünmez’ olan için Animasyon

Bizler çoğu zaman geleneksel video teknikleri kullanılarak açıklaması zor olan bir hizmet veya ürünün pazarlamasını yapmak için görevlendirilmekteyiz, örneğin yenilikçi bir yazılım veya gün yüzü görmemiş bir teknoloji türü gibi. Bu tur durumlarda animasyon gerçek gücünü göstermekte, yani karışık ve açıklanması zor fikirleri animasyonlar sayesinde aktarabiliriz; eğer anlatamıyorsan, o zaman göster. Örneğin animasyon ‘görünmez’ diye tabir edilen bir hizmeti pazarlamak için harika bir yol. Bu anlamda, animasyonlar hayal etmesi güç olan ve doğası gereği stratejik ve istatistiksel olan süreçleri resmedebilmektedir.

Mesela alın size Skills for Health için yaptığımız bir örnek, şirket bizden sağlık hizmetleri çalışanlarının yeteneklerini geliştirmek için yaptıkları çalışmaları anlatmamızı istemişti.

Eğer sunduğunuz hizmet veya ürününüz oldukça karmaşık ise ve fazla görsel barındırmıyorsa, belki de bir animasyon kullanmayı düşünmeye başlamalısınız. Animasyonun bir mesajı görsel hale getirebilmesinin tonlarda yolu mevcuttur, fakat mesajınızı ilgi çekici bir biçimde iletebilmenin yolu doğru miktarda hız, görsel ilginçlik ve belki de bir tutan mizah kullanmaktan geçiyor

Seyircinin İlgisini Çekme

İlgilerini çekmenin en zor olduğu izleyici kitlelerinden bir ergenlerdir. Her gün internet ve sosyal medya aracılığıyla maruz kaldıkları içeriğin fazla oluşu onların ilgi ve dikkat alanlarının genişlemesine neden olmaktadır (böylece ilgilerini çekmek yetişkinlerin ilgisini çekmekten daha zor hale gelmektedir). Bizler müşterimiz olan ACT Training tarafından şirketin sunduğu antrenman kurslarına 16-18 yaş arası gençleri teşvik etmek için görevlendirildik

Bu video gerçekten de bir marka mesajı yaratmak için görsel bit stilin kullanılmasının iyi bir örneğidir. Bizler elle çizilmiş ve grafik tekniklerini beraber kullanarak ve ayrıca parlak renkleri işin içine katarak eğlence duygusunun var olduğu ve birçok fırsatın sunulduğu bir atmosfer yaratık. Aynı zamanda videoda başrolde olan ATC eğitmenlerinin de olaya dahil olmasıyla daha genç bir hava yaratılmış oldu ve bir kariyer başlangıcı yapmak için bu kursların ne tür faydalar sağlayabileceğe vurgulanmış oldu.

Hassas Konularda Animasyon Nasıl Kullanılmalı?

Animasyonlar her türden hikayeye hayat verebilirler, geleneksel film çekiminin kullanılmasının mümkün olmadığı hassas konulara bile. Hastalıklardan mustarip insanlar için harika işler yapan yardım kuruluşlarından, cinsel istismar mağdurlarına destek sağlayan kuruluşlar dahil hikayerini anlatmak isterler.  Fakat bunlar etkileyici ancak bir o kadar da filme alınması imkânsız konulardır. Animasyonlar sayesinde sözle ifade edilmesi çok zor olan konular anlatılması için sonsuz olanak sunulmakta, ayrıca araştırma ve olayı birinci elden deneyimlemiş olan şahıslarla yapılan görüşmeler video için sağlam bir zemin hazırlanmasında yardımcı olabilir. Bunun gibi konularda animasyon nasıl kullanılmalı sorusunu bize iletebilirsiniz. Yardımcı olabiliriz.

Animasyon Sizin Markanız İçin Uygun Mu?

Animasyonun sunduğu olanaklar sonsuzdur! Video pazarlama uzmanları ile görüşmek animasyonun sizin markanız veya iletmek istediğiniz mesaj için uygun mesaj olup olmadığını anlamak adına büyük önem taşımaktadır. Kendinize bir sorun, anlatmak istediğiniz hikaye canlı video ile de efektif bir şekilde anlatıla bilir mi? Esasen konu mesajınızı seyirciye en ilgi çekici biçimde anlatmaktır. Ve sonuçların da bize gösterdiği gibi, düzgün yapıldığı zaman, animasyon kuşkusuz mükemmel sonuç verebilmektedir!

Anlatmak istediğiniz hikaye ne olursa olsun, bizler animasyonu video pazarlama için kullanacak deneyim ve uzmanlığa sahibiz. Bizi arayın ve sizin için neler yapabileceğimizi konuşalım.

Share this post



Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.