Ofis: 0 (212) 550 90 44            Mobil: 0(530) 222 91 44-45

Animasyonun İş Dünyasındaki GÜCÜ!

Animasyonun İş Dünyasındaki GÜCÜ!

Animasyon dünyasının cazibesi beynimizin çok temel bir kısmından geliyor. Zamanın başlangıcından beri, bilinçaltımızdaki gerçekleri dışa vurmak için sanat yaratmak insan yaşamını tanımlayan özelliklerden biri olmuştur. Animasyonun iş dünyasındaki gücü nedir öğrenelim.

Animasyonun bulunuşu ancak aynı sanat formlarının uzantısıydı. Fiziksel dünyayı yöneten ilkelere uyması gerekmeyen hareketli resimleri izlemek bizi bir rüyaya sürükleyebilmektedir. Animasyon dünyasında, imkanlar sonsuzdur!

Pazarlama animasyonunun kullanımı hakkındaki yazımızı okuyun.

Animasyon videolar insanları fiziksel gerçekliklerinden uzaklaştırıp sonsuz ihtimallerle dolu bir dünyaya götürebilmektedir. Böylesine boş bir tuval üzerinde, herhangi bir konsept yaratabilir ve gücüyle izleyiciyi ikna edebilir. Bu durumda reklam ve pazarlama endüstrisinin bunu dikkate almış olması sürpriz değil.

Bütün pazarlama şirketleri için, seyircisinin dikkatini kolayca yakalamak kazanmanın yarısıdır. Bu nedenle işinizi tanıtan bir animasyonla, daha başlangıçta avantajlısınızdır. Onun doğuştan ikna edici gücüyle birleştiğinde, iyi yapılmış bir animasyon oldukça güçlü bir pazarlama aracıdır.

Yüksek tempolu modern dünyada, insanların satış konuşmanızı dinlemeleri için birkaç saniye bile ayırmalarını sağlamak zorlu bir görevdir. Kapsamlı ve ilgi çekici bir video sizin için avantaja dönüşebilir. Tam da bu yüzden birçok kuruluş ,ürünlerini pazarlayacak mükemmel videolar oluşturmaları için animasyon video prodüksiyon şirketlerini görevlendiriyorlar.

Tanıtım Videolarında Hikaye Anlatımı Neden Önemli

İyi bir hikayeyi herkes sever. Gerçek hayatta da birçok hikayeyle çevriliyiz. Hikayeler duyguları harekete geçirir ve bu yüzden de hikayeler bir mesaj iletmek için süslü açıklamalar ve sıkıcı gerçeklerden daha iyi bir yoldur.

Hikaye anlatımının da tanıtıcı video endüstrisinde büyük rolü vardır. Araştırmalar defalarca gösterdi ki biz insanlar görerek tahrik oluyoruz. İyi hazırlanmış bir hikaye yazarların izleyici ile ürün arasındaki duygusal bağı kurmasını kolaylaştırıyor. Çocukken televizyonda gördüğünüz ilk reklamları düşünün. Hepsini hatırlayamıyor olabilirsiniz, sadece ilgi uyandıran hikayeler içerenleri hala zihninizdedir.

Markalarla kişisel ve duygusal bağ kurmak için, pazarlamacılar şu günlerde tanıtıcı videolarda hikaye anlatımını izleyicileri bir dakikalığına ekrana kilitleyecek etkili bir araç olarak kullanıyorlar. İnsanlar, bir olay hikayeleştirilerek anlatıldığında daha iyi hatırlıyorlar. Hikaye anlatımı yeni değil. O her zaman vardı ama tanıtım videoları, bu teknik etkileyici şekilde gelişti.

Buyurun size müşterilerinizin ilgisini çekmek için animasyon videolarında kullanabileceğiniz ipuçları.

Karakterinize Hayat Verin

Karakterler bir hikaye başlatır ve ona duygu katar. Tanıtım videonuzda yaptıkları şeylere göre markanızı kişiselleştirirler.

Videonuzdaki karakter markanızın stilini ve hedeflerini yansıtmalıdır. Biz videolarımızın çoğunda basit karakterler kullanmayı tercih ediyoruz ki izleyiciler hikayeyi kolaylıkla anlayabilsin. Eğer bir proje karikatürize ve gerçek üstü karakterler yaratmamızı isterse, bunu da yapıyoruz.

Onları hoplatın, zıplatın, atlatın, koşturun veya güldürün. Sadece karakterinizi hayata getirin ve hikayeleriyle seyircinizi eğlendirin.

Hikayeniz Planlı İlerlemeli

Bir senaryo yazarken rastgele düşüncelerin tutarlı ilerlemesi bir zorunluluktur ve tanıtım videonuzun senaryosu da bundan farklı olmamalıdır. Her hikaye gibi giriş, gelişme ve sonucu olmalıdır. Giriş karakterin ve sıkıntısının tanıtımını içerebilir, gelişmede ürününüz mutlu sona ulaştıracak çözümle gelebilir.

İlgi Çekici ve Unutulmaz Olsun

Bir hikaye anlatmak için her zaman kelimelere ihtiyaç yoktur. İnfografik teknoloji, stop-motion animasyon, görseller ve matbaacılık da markanızın hikayesini anlatmak ve hedef kitlenizi başka bir yoldan etkilemek için şaşırtıcı alternatiflerdir. İzleyiciler ancak daha önce görmedikleri bir şey görürlerse videonuzu hatırlayacaklardır. Belki de videonuzu sivriltecek tek şey bu olacaktır. Unutulmaz bir video yapın.

O halde güçlü bir araç olarak hikaye anlatımına ve karakterinizin hikayesini nasıl anlatacağınıza odaklanmanın zamanı geldi. İyi bir hikayesi olan animasyon video, ürününüze hak ettiği pazar konumunu verecektir.

Animasyonun iş Dünyasındaki Gücü – İşinizi Kısa Animasyon Videolarla Tanıtmanın Faydaları

Animasyon videolar tek seferde eriştikleri başarı miktarıyla reklam dünyasında oldukça popüler olmaktadır. Dünya bugün daha hızlı dönüyor ve insanların genellikle kapsamlı notlar ve herhangi bir şeye dair detayları okumak için zamanları yok, özellikle internet birbiri ardına dikkat dağıtıcı şey sunarken!

Öbür yandan, görsel ortam tamamen öne çıktı. Kısa animasyonlar veya tanıtım videoları sayısız yararlar getirdikleri için birer zorunluluk haline geldiler. Birkaçını inceleyelim:

İlgi Çekici – İlgi Uyandırıcıdır

Birincil yararı elbette videoların metinlerden çok daha ilgi çekici olmasıdır. Çekicilik yaş grupları ve diğer demografikleri kapsar ve seyircinin ilgisini çekmede çok daha etkililerdir.

Çok Kısa Zamanda Bütün Detayları Anlatın

Zaman faktörü tek başına reklam dünyasında animasyon videolarını çok daha kabul edilebilir kılıyor. Tüm video yeterli zaman diliminde mesajı iletmek üzere planlanabilir.

Daha Anlaşılır Bir Konsept Sunun

Tanıtım videolarının önemli bir yönü basitliği amaç edinerek yaratılmalarıdır. Videoyu izleyen herkesin konsepti tamamıyla anlaması için mesaj oldukça basit şekilde iletilmeli ve kuvvetlendirmek için görsellerle desteklenmelidir.

Animasyon videoları internet üzerinden tüm marka ve ürünleri pazarlamak için en kolay, en başarılı, ve ilgi çekici yoldur. Animasyonun iş dünyasındaki gücü sonsuzdur.

Share this post
  


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.