Ofis: 0 (212) 550 90 44            Mobil: 0(530) 222 91 44-45

Harika Animasyon Oluşturma Aşamaları – 7 Aşama

Harika Animasyon Oluşturma Aşamaları - 7 Aşama 2

Şimdilik tanıtım/açıklayıcı videonun ne olduğunu unutalım. Açıklama hakkında konuşalım. Açıklama ya da birilerinin bir şeyleri anlamasını sağlamak, günlük iletişimin önemli bir parçası haline gelmiştir. Durumları, konuları ve olayları çevremizdekilere açıklarız. Dolayısıyla hepimiz açıklayıcı olarak doğarız. Sadece, her zaman gerçekten anlatmak istediğimizi karşı tarafa iletmede başarılı olamayız.harika animasyon oluşturma aşamaları neler öğrenelim.
Ancak, Açıklama ve asla hata yapmama yeteneğinde ustalaşmış bazı çok özel insanlar var. Bu onlara daha doğal gelmekle birlikte hiç farkına bile varmamaktadırlar. Onlar iletişim dünyasında Açıklayıcı olarak adlandırılır ve Açıklayıcı Videolar olarak adlandırılan tümüyle farklı bir pazarlama aracını meydana getirirler. Onların açıklaması sonuç odaklıdır.
Onlar yeni ve karışık fikirleri anlaşılır olması için basit bir şekilde açıklamakla kalmaz, eşsiz ve ilginç Açıklama metotlarıyla muazzam miktarda dikkati toplarlar.
Açıklayıcıların, Şirketlerin ve Video’nun birleşmesi bir Açıklayıcı Video meydana getirir!

1. Müşteri Etkileşimi: Müşteriyi Tanımak / Anlamak

Harika bir açıklayıcı videoda, müşteriler oluşturulması gereken bir video ile ilgileniyor olabilirler, biz müşterilerin, bizlerle sadece zamanında onlara ulaştıracağımız bir video için iletişime geçtiğine kesinlikle inanmayız. Hayır! Biz onların, birlikte bir deneyim kazanmak, ürünlerini ne kadar sevdiğimizi anlamak ve en iyi manada çabamızı sunmak için bizimle birlikte olduğuna inanırız. Biz ilişki kurmaya inanırız ve müşterilerin ürünleri hakkında, onlar tarafından doldurulan anketler yoluyla daha fazla bilgi sahibi olmayı amaçlarız. Bir diğeri konferans görüşmeleridir. Bunlar her zaman yardımcı olur.

2. Senaryo: Hikayeyle başlayalım

Hikaye açıklayıcı videoların olmazsa olmazıdır. Biz, müşterilerin kendileriyle ilişkilendirip, “Evet, tam da aramakta oldukları buydu” diyecekleri hikayeler yaratmaya çalışırız. Harika animasyon oluşturma aşamaları hikayesiz olmaz.
Böylece hikayeler yaratırız çünkü hikaye, izleyicilerin kalbinin anahtarıdır.
Ürünü tanıtmak kolaydır, fakat müşterilerin onu satın almayı istemesini sağlamaz. Bu hikaye anlatmamızın nedenidir –biri karakter etrafında gelişir –biri onlar kendileriyle bağdaştırır –bir diğeri izleyiciyi hedefleyerek zihinlerde bir etki bırakır.

3. Konsept ve Örnekleme: Kelimelerden Canlandırmaya ve Çizime:1

Hikayeyi kelimelerle vermeye ve gerisini izleyicilerin akıllarında canlandırmasına bırakmayı istemeyiz. Biz hikayeyi görselleştiririz ve fikri detaylı bir tutumla ya da bir sahne formatında sunarız. Biz buna Film Şeridi aşaması diyoruz. Fakat görselleştirmeye başlamadan önce, karakter seçeneklerini paylaşmamız gerekir. Bu karakterleri yarattığımızda müşteri ürün ya da servislerini karşıladığından emin oluruz.
Bu hayati aşamada, her şeyden önce, sadece, bütün hikayeyi kafamızda canlandırırız. Bütün düzenlemeyi düşünmeliyiz; karakterlerin ifadelerini, hareketi, karakterlerin davranış biçimlerini ve aklınıza gelebilecek her detayı.
Bu tamamlandığında tasavvur ettiğimiz bu canlandırmaları resmetmeye başlarız.

4. Grafik Oluşturma: Karakterlerimizin kırmızı, sarı, mavi saçlı olmasını severiz!

Gösterileri siyah-beyaz televizyonda izlemekten zevk alır mıydınız? Hayır! Nedeni, bizim dünyamızın renkli olması. Dolayısıyla, kendinizi iki renkle sınırlamak olmaz.
Bizim animasyon videolarımızın renkli olmasının nedeni de bu. Resimli görüntülere renk akıttığımızda canlı görünürler. Yaratıcılık, renk ve biraz çılgınlık harika animasyon oluşturma aşamaları için vazgeçilmezdir.
Sadece bu değil. Renkler birlikteliği betimlemek, kimlik kazandırmak, yapıyı yaymak, anlamları genişletmek için de kullanılır. Her rengin kendi duygusu vardır ve bir çekimde kullanıldığında birbiriyle senkronize olmalıdır. En önemlisi, grafiklerin ifade etmesi gerektiği ve müşterinin markasıyla birlikte senkronize olduğuna birlikte özen gösteririz.

5. Animasyon: Hareketsiz görüntüler şimdi canlandı

Bu, hareketsiz ya da cansız karakterlerin canlandığı ve ürün yahut servis hakkında konuştukları aşamadır. Ve tek kelimeyle bunu Animasyon olarak adlandırırız. Bu bütün elementlere hayat verildiği aşamadır.
Animasyonlu video nihai üründür ve her sanatçı gün be gün onu ortaya çıkarmak için çalışır.
Bu son değil. Daha çok var.

Müzik Senkronizasyonu: Şimdi bacak sallama zamanı – “Sadece Animasyonlu karakterler davetli”
Mükemmel bir hikaye nasıl müziksiz bitebilir ki? Müzik gerçek hayatımızda ortak bir amaca hizmet eder, animasyon videolarında da; bir his katıp bizi havaya sokmaya hazırlar!
Hepsinden öte müziği seçmek bir diğer zorlayıcı iştir. Video’nun temasını zihnimizde tutmalı, ürün ya da servis ve konseptle bütünleştiğinden emin olmak zorundayız. Şimdi harika bir arka plan müziği ile paketlenip tamamlanmış video hit olmaya başlıyor.

6. Müşteri Geribildirimi: Geribildirimi Seviyoruz

Müşterileri her adıma dahil ediyoruz. Müşterileriniz ürün ya da servislerinin nasıl canlandırıldığının en iyi farkında olanlar. Biz onları tatmin etmek istiyoruz ve bunun için geri bildirimi sürdürüyoruz. Daha önce bahsedildiği gibi, geribildirimi seviyoruz ve evet gerçekten bu yaptığımız daha iyisini yapmamıza yardımcı oluyor. İnanıyoruz, en iyi eser için bize bir şans verin. Harika animasyon oluşturma aşamaları başarı için dikkatli ve sıralı şekilde uygulanmalıdır.

7. Animasyon Teslimi: Fırından Yeni Çıktı!

Endişe etmeyin! Teslim ekibimiz, yeni doğmuş pazarlama aracına sizin için dünyadaki en yüksek özeni gösteriyor. Onlar, müşterilerden gelebilecek her türlü sorunu çözmek bütün gece boyunca ayaktalar. Onların “Gece bekçileri” olarak adlandırılmalarının nedeni bu. Dünyada daha sabırlı biri bulunmaz.
Diğer taraftan bizim yaratıcı takımımız, tamamıyla sabırsız kişilerden oluşur. Sabırsızlar çünkü sürekli YENİ’nin arayışındalar – Yeni Fikirler!
Video yapma süreci kendi kendimizi yeniden keşfettiğimiz, benzersiz bir işlemdir. Her gün yeni şeyler keşfederiz, bugüne kadar hiç kimsenin düşünmediği-benzersiz, sıra dışı şeyler üzerine çalışırız.
Bu izleyicilere asla unutmak istemeyecekleri bir şeyler vermek için kendimizle yaptığımız mücadeledir.
Biz videolar sunmuyoruz. Biz size duyguların muhteşem bir karışımıyla birlikte, izleyicilerin ortak hislerini hedef alan fikirler sunuyoruz!

Bizim işleyiş sürecimize göz atın.

harika animasyon oluşturma aşamaları

Share this post



Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.