Ofis: 0 (212) 550 90 44            Mobil: 0(530) 222 91 44-45

Başarılı Bir İşin 2 Temel Aktivitesi

Başarılı Bir İşin 2 Temel Aktivitesi

inovasyon pazarlama bugün ve yarın büyüyen, rekabet edebilen sağlıklı bir şirket sahibi olmanız için neden gereklidir anlatalım.

İnovasyon

İnovasyon tekerleği yeniden icat etmek ya da yepyeni birşey bulmak değildir. Böylesi riskli ve zaman alıcıdır. Onun yerine var olan bir şeyi ele almalı ve daha tahmin edilebilir sonuçları olan başka birşeyle değiştirmek olmalıdır inovasyon faaliyetiniz.

İnovasyon basitçe piyasada size farklılaşma sağlayacak farklı unik avantajlara sahip olmaktır. Bunu ürün ya da hizmetin nasıl sunulduğu, paketlendiği, finanse edildiği, teslim edildiği
veya bonus garanti şartları gibi özelliklerle sağlayabilirsiniz.

Pazarlama

Ürün ya da hizmetiniz ne kadar iyi olursa olsun, eğer pazarlamanız yoksa ya da çok kötüyse hiç farketmez. Tarihçe bunun örneklerini çokça gördük. Mükemmel bir ürün pazarlamadaki eksiklikler/hatalar yüzünden piyasada kabul görmemiştir. ( Bazı örnekler: Betamax, The Newton LaserDisc )
İyi, hatta mükemmel bir ürün tek başına maalesef yeterli değil. İşinizin başarılı olmasını istiyorsanız pazarlama işinizin en önemli aktivitelerinizden olmalı. Hatta işin sahibi olarak zamanınızın çoğunu bunun için harcamalısınız.
Bu konuda yardıma giden danışmanlar iş sahiplerinden genellikle ürünlerinin ne kadar iyi olduğundan, özelliklerinden bahsederler.
Onlarad kısaca şu soru sorulur ” Müşterileriniz bu mükemmel özellikleri ne zaman anlarlar?” Ve cevap genellikle şu olur ” Satın alıp, kullandıktan sonra.” Çıkaracağımız sonuç ” Ürününüz ne kadar iyi olursa olsun kimse satın almadan bunun böyle olduğunu anlayamaz.” Bunu anlatabilmek için satış yapmalısınız.
İyi bir ürün/hizmet işinizin devamlığı için şarttır. Bunu da harika bir pazarlama stratejisi ya da pazarlamacı ile yapabilirsiniz. Tanıtım animasyonlarımız ile size bu konuda yardımcı olabiliriz.

Share this post



Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.