background-img

Blog

Tasarım Ve İş Dünyası...
VG – Kısaca Ne’yiz?

VG, 2013 yılından bu yana firmalara animasyon videolar üretmektedir. Firmaların hedef ve ihtiyaçları doğrultusunda, markalarını ve hedef kitlelerine anlatmak istediklerini en iyi şekilde temsil edecek kaliteli animasyonlara dönüştürmektedir. Günümüzün dijitalleşen dünyasında kurumlar, sundukları inovatif ürün ve hizmetlerini en etkin şekilde anlatmak isterler. Son araştırmalar gösteriyor ki okuma oranları giderek düşmekte,...

Animasyon Videolarının Ticari Amaçlar İçin Kullanımı

Geleneksel pazarlama taktikleri artık eskimiş olup amacına hizmet edemeyecek duruma gelmiştir. Hızla gelişen ve ortaya çıkan trendler ile birlikte, pazarlamacılar ürün ve hizmetlerine dikkat çekmek için yeni yol ve yöntem arayışına girişmişlerdir. Klasik pazarlama metodu olan DİİH (Dikkat, İlgi, İstek, Hareket) aynı zamanda en güvenli yöntem olmaktadır ve animasyon videoları...

Açıklayıcı (Explainer) Videolarda Hareketli Görsellerin Önemi

Hareketli görsel tekniğini muhtemelen duymuşsunuzdur ancak bu tarzla oluşturulan açıklayıcı videonun ne anlama geldiğini tam olarak bilmiyorsunuzdur veya bu yöntemin video pazarlama stratejinizi nasıl geliştirebileceğini bilmiyorsunuzdur. Başlangıç olarak, bu stil karmaşık fikir ve mesajları akılda kalıcı ve etkileyici biçimde aktarmanın ne iyi yollarından biri. Ancak bundan çok daha fazlası var....

Başarılı Bir İşin 2 Temel Aktivitesi

inovasyon pazarlama bugün ve yarın büyüyen, rekabet edebilen sağlıklı bir şirket sahibi olmanız için neden gereklidir anlatalım. İnovasyon İnovasyon tekerleği yeniden icat etmek ya da yepyeni birşey bulmak değildir. Böylesi riskli ve zaman alıcıdır. Onun yerine var olan bir şeyi ele almalı ve daha tahmin edilebilir sonuçları olan başka birşeyle...

Marka Stratejisi: Güçlü Bir Şirket Markası İçin Gerekli Olan 7 Temel Gereksinim

Diyelim ki farkına varması zor olan ancak markanızın-tabiri caiz ise- darma dağınık bir durumda olduğunu kabullendiniz. Ya da daha kötüsü belirli bir markanız var ancak bu marka sizin kimliğinizle ve yansıtmak istediklerinizle ters düşmekte. Marka stratejisi ile çözüm basit! Paniklemeyin. Logonuz için yeşilin hangi tonunu kullanacağınıza veya insanlarla twitter üzerinden...

Animasyonu İşiniz İçin Nasıl Kullanmalı?

Animasyonu İşiniz İçin Nasıl Kullanmalı Her çeşit formda, şekilde ve boyuta gelen, elle çizilmiş tekniklerden tutundan da grafikli tekniklere kadar her türde bulunabilen animasyonlu videolar yükselişe geçmiş durumdadırlar. Herhangi bir video pazarlamanın en önemli yanı hikâyeyi anlatmaktır . Animasyonlar bunu pek çok marka için yapmak adına oldukça popüler hale gelmişlerdir....

Geleceğin Pazarlama Aracı : Tanıtıcı Videolar & Animasyonlar

Geleceğin pazarlama aracı nedir? Bizce kısa ve etkili, izleyeni heyecanlandıran video ve animasyonlardır. Tanıtıcı Videolar  & Animasyonlar: Satışlarınızı artırmak için kolay bir yol Günümüzde insanların bir olay veya objeye dikkat kesilme sürelerinin 8 saniye gibi şaşırtıcı derecede küçük bir zamana inmiş olduğu gerçeği göz önüne alındığında, bir müşterinin etrafta takılmaya...

Animasyonun İş Dünyasındaki GÜCÜ!

Animasyon dünyasının cazibesi beynimizin çok temel bir kısmından geliyor. Zamanın başlangıcından beri, bilinçaltımızdaki gerçekleri dışa vurmak için sanat yaratmak insan yaşamını tanımlayan özelliklerden biri olmuştur. Animasyonun iş dünyasındaki gücü nedir öğrenelim. Animasyonun bulunuşu ancak aynı sanat formlarının uzantısıydı. Fiziksel dünyayı yöneten ilkelere uyması gerekmeyen hareketli resimleri izlemek bizi bir rüyaya...